پسر جوان ادعا کرد | می‌خواست به من تجاوز کند کشتمش!

پسر جوانی ادعا کرد دوستش در حال مستی قصد تجاوز به او را داشته است و او برا دفاع از خود وی را به قتل رسانده‌ است.
پسر جوان ادعا کرد | می‌خواست به من تجاوز کند کشتمش!
کد خبر : ۴۴۹۵۴

 متهم که جوانی ۲۰ ساله است پس از اینکه خبر قتل دوستش به پلیس اعلام شد، شناسایی و بازداشت شد. پسر جوانی که دوستش را به قتل رسانده مدعی است مقتول قصد تجاوز داشت، اما اولیای دم این ادعا را رد کردند و خواستار قصاص متهم شدند.

یک سال قبل جوانی با ماموران تماس گرفت و اطلاع داد دوستش رامین جان باخته است. او گفت: رامین از طرف فردی به نام آرش مورد حمله قرار گرفت و جانش را از دست داد. آرش با چاقو رامین را زد و ما نمی‌دانیم دلیل درگیری آن‌ها چه بود.

ماموران با انتقال جسد به پزشکی قانونی و در آغاز تحقیقات متوجه شدند آرش بعد از اینکه رامین را به قتل رسانده در خانه پدرش مخفی شده است، به همین دلیل به آنجا رفتند و آرش را بازداشت کردند. این جوان از ابتدای بازجویی اتهام قتل را قبول کرد، اما مدعی شد برای جلوگیری از تجاوز به خودش چنین کاری کرده است.

متهم در بازجویی‌ها گفت: من و رامین در پارک با هم دوست شده بودیم. روز حادثه او همراه خودش مشروب آورده بود و همین‌طور که در پارک بودیم مشروب مصرف کرد. حالت مستی داشت، اما متوجه بود چه می‌کند. به من گفت بیا به خانه ما برویم، شب دوستانم هم می‌آیند و قرار است با هم پارتی کنیم. قبول کردم و با هم رفتیم. وقتی به خانه رسیدیم متوجه شدم رامین برای اینکه به من تجاوز کند مرا به خانه‌اش برده است. خیلی ناراحت شدم و با او برخورد تندی کردم و گفتم از این خانه می‌روم. رامین با من درگیر شد و در همین حین دوستانش هم آمدند. درگیری ما بالا گرفت، آن‌ها که متوجه نیت رامین شده بودند تصمیم گرفتند او را همراهی کنند و همگی به من تجاوز کنند که من چند ضربه به رامین زدم و فرار کردم.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر